Tuesday, May 20, 2014

Parisi, nje qytet per t'u dashuruar

Parisin, ne eksperiencen time “modeste”, do ta pershkruaja vetem me nje fjale: Formidable

Nje magji e vertete me ka pershkruar ato dite tek kam vizituar kete qytet, nje magji te cilen do t’ia uroja cilitdo prej jush. Nuk di cilin vend te permend a te pershkruaj me pare, bulevardet e shetitoret e gjera te ndertuara prej disa shekujsh, sheshet e medha me shatervane te panumerta, katedralet e monumentet me te famshme pariziene, muzeumet ku ndohen kryeveprat me te famshme ne bote, apo pallatet e praruara mbreterore qe rrethoheshin nga parqe madheshtore.
E pra po ju permend disa nga ato magji qe me shoqeruan ato dite:
Tre nga monumentet më të famshme pariziane janë katedralja Notre Dame e Parisit e shekullit të 12-të, Harku i Triumfit dhe Kulla Eiffel.
Kulla Eifel ishte një konstruksion i "përkohshëm" nga Gustave Eiffel për Ekspoziten Universale te vitit 1889, por kulla nuk u çmontua më,  dhe tani është një simbol i përjetshëm i Parisit.


Champs Elysees" ishte një lulishte shëtitore e shekullit të 17-të, e cila ishte kthyer në bulevard e cila lidhte Sheshin Konkord me Harkun e Triumfit. Ajo është një nga vendet e shumta turistike. "Champs Elysees" ishte cilesuar si bulevardi me i bukur ne bote.

"Sheshi Konkord" ndodhej pranë Champs Elysees, ndërtuar si "Sheshi Louis XV" vendi i gijotinës famëkeqe. Ne kete shesh ndodhej dhe  "Obelisku Egjiptian" i cili ishte "monumenti më i vjetër" i Parisit. 
Bastija" ishte një lagje e një rëndësie të madhe historike, jo vetëm për Parisin, por për gjithë Francën. Për shkak të vlerës së tij simbolike, sheshi i Bastijës kishte qenë shpesh një vend i demonstratave politike.
"Montmartre" ishte një tjeter zonë e rendesishme historike, aty ndodhej Bazilika e Sacre Coeur, e cilesuar si bazilika me e madhe e Parisit. Montmartre gjithmonë ka shumë studio dhe kafene të cilat jane vende takimi te artistëve të mëdhenj te Europes apo Hollivudit.


Katedralja Notre Dame e Parisit, eshte katedralja me e vjeter ne Paris, aty ndodhet edhe pika “0” e qytetit. Prane saj eshte "Lagjia Latine", e cila është qendër e rendesishme shkollore prej shekullit te 12-të. Ne te ndodhet  kampusi universitar i Sorbonës qe daton prej vitit 1257.
"La Defense" ishte një nder periferite kryesore te Parisit dhe një nga qendrat më të mëdha të biznesit në botë. La Defense përbëhet kryesisht nga biznese të rangut të lartë. Ndertimi i tij ka filluar nga qeveria franceze në vitin 1958, duke e bërë atë distriktin më të madh në Evropë i zhvilluar posaçërisht për biznesin.


Dhe ne fund, por jo per nga rëndesia, Muzeu i Luvrit. Nuk kam fjale te pershkruaj emocionin qe me pershkonte ndersa hidhja kembet ne parketin e galerive te ketij muzeu, me te famshem ne bote. Kryevepra te bera ne shekuj nga artistet me te medhenj qe njeh historia e artit boteror. Nuk mund te largohesha nga Parisi pa u takuar me “Mona Lizen”.
Pavioni i “Rilindjes” ne vleresimin tim “modest” eshte nga ato vende qe nuk duhen humbur pa u vizituar nje here ne jetë.


Paris,  formidable…

2 comments:

  1. Jam vanessa nga Australia, ndihem shumë e bekuar në martesë pasi (DR fady) më ktheu te burri im i cili ishte ndarë prej meje për 11 muaj të mirë. Edhe pse e kam gojën kudo, nuk do të mjaftojë të falënderoj doktor Fadi për ndihmën e tij në jetën time. Burri im është ndarë prej meje prej 11 muajsh dhe unë kam dhimbje dhe agoni pa të. Kështu që kërkova kudo për ndihmë, por asgjë nuk funksionoi derisa e mora fjalën me Dr. Fady, me të cilin kontaktova në internet. I shpjegova situatën time dhe ai më premtoi se burri im do të kthehej tek unë brenda 7 ditëve për sa kohë që zemra ime ende rreh për Të. Unë besova në të dhe ai më përgatiti një magji dhe burri im më thirri siç tha doktor Fadi. Ai u lut dhe tha se kishte nevojë për mua dhe tani ne po jetojmë përsëri të lumtur për 3 muajt e fundit. Kushdo që lexon artikullin tim që ka nevojë për ndihmë duhet ta kontaktojë atë ... Email. drfady720@gmail.com.ose shtoni atë në whatsapp +2349039422406 për më shumë informacion

    Nëse kaloni diçka
    nën probleme ai është gjithashtu i përsosur
    (1) Dëshiron të kthehesh?
    (2) A keni gjithmonë makthe?
    (3) Dëshironi të merrni një promovim në zyrën tuaj?
    (4) Dëshironi që gratë/burrat të vrapojnë pas jush?
    (5) Dëshironi një fëmijë?
    (6) Dëshiron të jesh i pasur?
    (7) Dëshironi të lidheni me bashkëshortin tuaj?
    pergjithmone i joti?
    (8) A keni nevojë për ndihmë financiare?
    (9) A jeni mashtruar dhe dëshironi?
    i ktheni paratë e humbura?
    (10) Kuroni kancerin, HIV/AIDS, herpesin dhe të gjitha llojet e sëmundjeve
    (11) Ju dëshironi të ndaloni problemet martesore dhe divorcin
    (12) Lindja e fëmijëve
    (13) Thyerja e Garës së Gjeneratës
    (14) Gjetja e një pune
    (15) Mbrojtja shpirtërore
    (16) Kujdesi bimor
    (17) Divorci
    (18) Magjia e martesës
    (19) Magjia e shpërbërjes
    (20) magjia e parave
    (21) dashuri magjike
    (22) të mbeteni shtatzënë
    (23) Mbrojtja e kompanisë
    (24) Magji për problemet familjare
    (25) Problemet në proces gjyqësor
    Nëse keni nevojë ose dëshironi informacion rreth magjive të dashurisë ose parave, mund ta zgjidhni atë problem sot në zoom Temple

    ReplyDelete
  2. Filloi me keqkuptime të vogla pas të cilave më tha se do të ishte mirë të bëja një pushim, që mendoj se u kthye në një ndarje. Ai nuk më kërkon më. Më trishtoi sepse ishim bashkë që në shkollën e mesme dhe ai ishte dashuria ime e parë dhe e vetme. Kërkova ndihmë në të gjithë internetin dhe pashë kaq shumë njerëz që postonin dëshmi për Dr DAWN, mora kontaktin e tij përmes një prej komenteve dhe fola me të për situatën time dhe ai shpjegoi procesin e pajtimit dhe se si do të më ndihmojë pajtohu me të për tri ditë. Kanë kaluar saktësisht 3 muaj që kur e kontaktova tani dhe gjithçka ishte perfekte dhe më duhej ta postoja këtë sepse ai meriton të gjitha fjalët e duhura për të më ndihmuar.
    Ai është WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete