Wednesday, May 21, 2014

Venecia e Veriut

Amsterdami, motoja e ketij qyteti ishte: Trimëri, Durim, Mëshirë .
Ky qytet me shume histori, me bukuri natyrore e ato te ndertuara nga dora e njeriut, e mbi te gjitha me shume njerez miqesore, sa qe rralle mund t’i takojme. 
Amsterdami ose i njohur ndryshe si Venecia e Veriut ishte i ndare ne dy pjese, ne pjesen e vjeter dhe ate te re.

Sheshi  Magna ishte nje shesh qe nuk mund ta linim pa e vizituar, ne te ndodhej Pallati Mbreteror, dhe veshja e jashtme e Pallatit ishte fasada me e bukur e ketij Sheshi.  Nje visite mbreselenese ishte dhe ajo ne muzeun Rijks ne Amsterdam. Ineteresante ishin shtepite tregtare  te shekullit te XVII si dhe kishat dhe kembanat e tyre qe datonin ne  shekullin e XVI dhe XVII.

Nje vend qe nuk e shmangem dot ishte Sheshi Dam (Dam Square) Sheshi Dam shenon piken e fundit te te gjithe rrugeve ne kete qytet, i cili ishte shume prane Stacionit Qendror.

Madam Tousand ishte nje vend qe duhej vizituar patjeter, pasi manikinet prej dylli te perzonazheve me te famshem ne bote ndodheshin aty e ishin me te vertete interesante.


Nuk mund te le pa pemendur sheshin Rembrand, i cili ishte gjithmone i hareshem me aktivitete e me plot vizitore. Ky shesh ishte themeluar  ne vitin 1668 e ishte ndertuar nga mbeturinat e portit te vjeter te qytetit. Ne qender te ketij sheshi  ndodhej nje statuje e Rembrandit,  ketij piktori  te famshem te Hollandes.

Por mbresa me te bukura dhe te paharruara me ka lene muzeu i Rembrandit. Kryevepra boterore ne pikture, nga piktoret me te shquar te Hollandes, piktura te cilat duke  pare nga afer te befasonin duke te mrekulluar me bukurine e tyre.

E pra e vetmja fjale qe me vjen ne mend kur kujtoj ate jave te kaluar ne Amsterdam, eshte: “I magjishëm”.



2 comments:

  1. Jam vanessa nga Australia, ndihem shumë e bekuar në martesë pasi (DR fady) më ktheu te burri im i cili ishte ndarë prej meje për 11 muaj të mirë. Edhe pse e kam gojën kudo, nuk do të mjaftojë të falënderoj doktor Fadi për ndihmën e tij në jetën time. Burri im është ndarë prej meje prej 11 muajsh dhe unë kam dhimbje dhe agoni pa të. Kështu që kërkova kudo për ndihmë, por asgjë nuk funksionoi derisa e mora fjalën me Dr. Fady, me të cilin kontaktova në internet. I shpjegova situatën time dhe ai më premtoi se burri im do të kthehej tek unë brenda 7 ditëve për sa kohë që zemra ime ende rreh për Të. Unë besova në të dhe ai më përgatiti një magji dhe burri im më thirri siç tha doktor Fadi. Ai u lut dhe tha se kishte nevojë për mua dhe tani ne po jetojmë përsëri të lumtur për 3 muajt e fundit. Kushdo që lexon artikullin tim që ka nevojë për ndihmë duhet ta kontaktojë atë ... Email. drfady720@gmail.com.ose shtoni atë në whatsapp +2349039422406 për më shumë informacion

    Nëse kaloni diçka
    nën probleme ai është gjithashtu i përsosur
    (1) Dëshiron të kthehesh?
    (2) A keni gjithmonë makthe?
    (3) Dëshironi të merrni një promovim në zyrën tuaj?
    (4) Dëshironi që gratë/burrat të vrapojnë pas jush?
    (5) Dëshironi një fëmijë?
    (6) Dëshiron të jesh i pasur?
    (7) Dëshironi të lidheni me bashkëshortin tuaj?
    pergjithmone i joti?
    (8) A keni nevojë për ndihmë financiare?
    (9) A jeni mashtruar dhe dëshironi?
    i ktheni paratë e humbura?
    (10) Kuroni kancerin, HIV/AIDS, herpesin dhe të gjitha llojet e sëmundjeve
    (11) Ju dëshironi të ndaloni problemet martesore dhe divorcin
    (12) Lindja e fëmijëve
    (13) Thyerja e Garës së Gjeneratës
    (14) Gjetja e një pune
    (15) Mbrojtja shpirtërore
    (16) Kujdesi bimor
    (17) Divorci
    (18) Magjia e martesës
    (19) Magjia e shpërbërjes
    (20) magjia e parave
    (21) dashuri magjike
    (22) të mbeteni shtatzënë
    (23) Mbrojtja e kompanisë
    (24) Magji për problemet familjare
    (25) Problemet në proces gjyqësor
    Nëse keni nevojë ose dëshironi informacion rreth magjive të dashurisë ose parave, mund ta zgjidhni atë problem sot në zoom Temple

    ReplyDelete
  2. Dr Gideon magjistari

    Përshëndetje Ai është një profesionist magjistar
    Bëje njeriun tënd të mos tradhtojë. Kthehuni me të dashurin tuaj, Lidhuni dhe rrituni së bashku në Dashuri. Shijoni atë moment të veçantë që keni ëndërruar gjithmonë.

    AI SPECIALIZOHET NË MË POSHTË;
    -Të gjitha format e magjive,
    -Magji e gjithë dashurisë.
    -Magjitë shëruese
    -Të ndash magjitë.
    -Magji mbrojtëse.
    - ktheje ish të dashurin
    Magjitë e martesës
    ❤️ Magjitë e dashurisë
    💘 Ktheje magjitë e mia të ish-it
    🧘‍♂️ Magji për humbje peshe
    🔐 Hiqni magjinë e fatit të keq
    💰Magji finance
    ⚽ Arrij ëndrrën kohë
    💪 Magji mbrojtëse
    🕯️ Magji pastrimi
    💍 magji fejese
    🙎‍♂️🙍‍♀️ tronditi shpirtin
    🛌🏻 Shëroni sëmundje, sëmundje
    🤰 Magjia e thyersë
    ✍️ promovimi i shitjes së punës
    💔Magji për divorc
    👨🏼‍⚖️ Magji për çështjen gjyqësore
    💎 Ai gjithashtu bën leksimën E. T. C
    ♋ Kanceri i mushkërive
    Kontaktoni WhatsApp: +2347042191323
    Email: drgideon611@gmail.com

    ReplyDelete